vrijdag 5 december 2008

"Home" @ Ho Chi Minh City

Even weer een vrolijk berichtje na die over onze lieve Bintang - die nu echt een sterretje is geworden..
Damnit - je weet vanaf het begin dat het niets gaat worden, haalt euthanasie middel in huis, en gaat dan toch gewoon door, omdat je zo'n lief "Timmay-tje" er zo graag doorheen wil trekken...
Bernard, bedankt voor al je hulp - zeker in tijden als ik niet bereikbaar was voor Carola..

maargoed we hadden het over vrolijke berichten:

Ik ben sinds kort huurder in HCMC, Vietnam! En dat is
zeer relaxed, fully serviced, en heb nu mijn eigen stereo, printer, en alle verdere gemakken binnen handbereik, en hoef dus niet meer van hot naar her (?) om mijn gestorede spullen op te halen..

Ik heb er nog niet veel van mogen genieten, aangezien ik hier vooral in de modder of in mn hangmat zit, maar carola heeft er al evenlang gebruik van gemaakt, en is nu naar mij onderweg (ongeveer 5uur rijden van HCMC).

Binnenkomst, zicht vanuit voordeur, en verder.... in januari verplaatsen we naar de 4e verdieping met groot raam en een dakterras "for BBQ and drinking" zoals de huisbaas me vertelde.... sweeet.

het leven in het veld is zwaar... ;-)


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee dude,

I'm going, i'm going!

tot snel

vinnie

ietje zei

Lijkt me voor volgend jaar ook een leuk logeeradres ;-)

We verheugen ons op jullie weerzien!!

liefs uit Overijse

Sophie zei

Dat is wel héél erg cool zeg! Ziet er allemaal ook goed uit. En een dakterras zeker nooit slecht! Wel handig ook allemaal.

en hoe was het in de moder en in de hangmatten Carola?
dikke kus van jullie zus