donderdag 7 februari 2013

10.000!

Woohoo !
10.000!

Ik was gisteren eens de statistiekjes aan het doornemen van deze blog, en zag ik dat de blog bijna 10.000 is bekeken. 
Dus kon ik OF heel vaak achter elkaar de blog openen om die mijlpaal te halen, OF maar eens lopen leuren met de blog bij alle nederlandse facebook contacten.
et voila!
Bij deze bedankt :-)


Dat statistiekjes bekijken is trouwens best grappig. 
Zo kom je erachter dat het meest word gekeken vanuit Nederland en Belgie (duh..). Maar ook heel veel uit duitsland, waar ik dan weer niet een verklaring bij heb. 
Alhoewel, de statistiekjes zeggen ook dat het blogstukje over prono (toen ik dat woord nog normaal spelde) het tweedst populaire stukje was. En dan zie ik in gedachte meteen het beeld voor me van dikke duitsers die indonesische prono googlen en dan op mijn nette blogje terecht komen... IIIIIIEEEEEEEEEEUW, gatver.

Klinkt hardstikke mooi natuurlijk die 10.000 keer bekeken worden, maar door die stomme statistiekjes weet ik nu ook dat 10 daarvan door de google zoekterm "Baywatch wallpaper" komen... Nouja... Daarnaast zijn er ook nog 6 mensen hier beland door te zoeken naar "Mekka bedevaart"..
Jaja, dit blog heeft het allemaal: vogeltjes, aapjes, virusjes, goedgevulde rode badpakken, en religieuze thema reisjes...

Verder wist ik al dat het blog populair is in de familie Valkenburg, maar nu staat het zwart op wit, want op nummer 1 van de verwijzings URLs staat http://saravalkenburg.blogspot.com/ ondanks dat die al ruim n jaar niet heel erg zorgvuldig wordt bijgehouden. 

Maarreuh: bedankt iedereen voor het bekijken van dit blog, of jullie hier nou op zijn gekomen om mijn verhaaltjes te lezen, of viavia gegoogled, het voelt alsof ik best populair ben :-)

En nee - ik heb het op dit moment even niet zo druk op kantoor :-)

1 opmerking:

De Hofkertjes zei

Ha Joost! proficiat met het behalen van 10.000+ hits op je blog! Ik geloof dat we je wel een verklaring schuldig zijn.. Je blof is allereerst superleuk om te lezen! Jouw schrijfstijl valt hier goed in de smaak! In huize Hofker (valkenburg) wordt erg veel nagedacht over vervolgstudies na je vwo examen. En natuurlijk ook over Diergeneeskunde..en wat je daar allemaal mee kunt doen...En als hier dan een zooitje pubers hardop zitten na te denken over wat je er allemaal mee kunt doen..dan nemen we jouw mooie verhalen er even bij! Weer eens wat anders dan een praktijk beginnen. (Het valt overigens helemaal niet mee om in Nederland ingeloot te worden) wij dromen en genieten gewoon lekker mee met je blog! Succes met alles!