woensdag 12 maart 2008

Blij met een...

Vogels op het strand vangen was niet echt een daverend success te noemen….

En aangezien ik toch terug naar HCMC moest, omdat ik had afgesproken om de overige supplies op te halen en de eerste monsters in te leveren, zijn we maar van tactiek veranderd, zodat ik niet voor jan met de korte achternaam zou staan met m’n 3 (drie) samples.. Of: 3 vogels, dus eigenlijk wel 6 samples… J

Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik het best wel een beetje stoer vond om fieldvet te worden: ik zag me al werken in de jungle tussen de orangs, olifanten, tijgers en op het strand met dolfijnen/walvissen in gedachte… Maar wat doet deze wildlifevet?? *fluistert* Mussen vangen achter het hotel….

FAR from hoe ik dit in gedachte had, en een flinke imagodeuk…

Maar we hebben na 2 dagen wel 100 samples om in te leveren..


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi kerel,

Beter één vogel in de hand dan tien in de lucht.................

p

Sophie zei

Wij vinden Oom ooos...t nog altijd stoer hoor!
En namens Milan heel erg super bedankt voor het mooie vietnam voetbal outfitje! Zijn collectie wordt wel een stuk spannender met Oom ooos...t en tante oooola zo ver in het buitenland!
Nu terug ballonnen blazen... er hangen er al een stuk of 50!
dikke kus van ons 4tjes
xxx