dinsdag 25 maart 2008

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.....

Het business visum voor Indo is geregeld, en over 10 dagen zie ik Carola weer. Zij komt een uurtje eerder dan ik aan op JKK.
DAN gaat ONS avontuur beginnen.. De afgelopen maanden hebben we in volkomen andere omstandigheden onze (mentale) voorbereiding voor het samenwonen in Indonesie moeten doen.. Ik heb het voordeel gehad dat ik 14 dagen in Bogor ben geweest, en een goed beeld van de stad heb - maar ook dat ik wat langer van de omstandigheden in dit deel van de wereld heb mogen "genieten".... Samen komen we er wel uit denk ik..

Ik ben alleen benieuwd hoe ze ons huisje in het echt vindt.. (vind ik eigenlijk nog het spannendst - en niet onterecht misschien, als je een huis goedkeurt op een leuk tuintje met een kleine veranda, en een zitkuil in de woonkamer ..)

En verder ben ik blij dat ze de laatste maanden zo veel mogelijk haar vriend(in)en heeft gezien.. Ik denk dat dat haar echt goed heeft gedaan, en bij deze dus een soort van dankjewel - you know who you are..

Wat wel grappig is: ik had mijn notitie boekje waar ik mijn "dagboek" in schrijf uitgekozen op de foto van 2 reigers op de voorkant. Nou blijkt op de achterkant een gezegde te staan: "Friendship is not diminished by distance or time, by imprisonment or war, by suffering or silence. It is in these things that it roots most deeply" (Pam Brown, 1928).


en daar ben ik het helemaal mee eens.

2 opmerkingen:

Sophie zei

Mooi gezegd....
Ben echt blij dat jullie elkaar weer gaan zien binnenkort, en super spannend om te gaan horen wat jullie samen, en daar ook alleen van elkaar gaan meemaken!
Dikke kus

Anoniem zei

Hee joost, ik zie alweer dat je daar goed werk aan het verrichten bent. Kunnen we die prachtige sera van jou ook deze kant op verwachten? anyway, lees met veel plezier je berichten, groeten uit (een duidelijk minder spectaculair) Rotterdam.

MZZL vinnie