dinsdag 11 maart 2008

People’sparty – Partypeoples… a.k.a Bladdy Ghell Pts 2-250

De reden dat ik een tijdje niets van me heb laten horen is omdat ik geen zin had om mensen lastig te vallen met gemiep over locale people’spartypolitiek, en de vele moeilijkheden die je hier al werkend tegen komt… Ik kan het nu allemaal relativeren, en laten we het erop houden dat ik veel heb geleerd. Maar jezus, wat kunnen die gasten zeiken over regeltjes.. Na 2 nachten op het strand moesten we opeens het grensgebied uit, en weer speciale permission regelen om daar toch wel te zitten… We hadden namelijk wel een brief waarin stond dat we op het strand konden werken (ook s’nachts), maar niet een vergunnig van de binnenlandse veiligheidsdienst…. En toen we die wel hadden, stond daar weer niet in dat we s’nachts aan het werk zouden zijn… Kost je dus weer een paar dagen….

Maar uiteindelijk is dit wel mijn “kantoor” – doet me denken aan die reclame met dat kantoor op het strand… - en dat is toch best wel heel erg cool…. (onderste verdieping is van mij, 1e verdieping is Martin; Stipjes in het water zijn shellfishverzamelaars, die de hele nacht bezig zijn als het laag water is..). Het is geen Amstelhotel - maar it'll do... verschil moet er blijven...
Alleen nog een wireless internetverbinding daar, en dan zijn we helemaal set – nu is het 40 minuten lopen door het water of door de mangrove, en dan 45 minuten achterop de brommer naar het dichtsbijzijnde internetcafe..

En klein ongerief als harde/koude wind en zandvliegen vergeten we voor het gemak maar even….

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Die 1e foto is een geweldige illustratie... Je haar zit strak trouwens! ;)