maandag 17 maart 2008

Lusten jullie dan ook een broodje....


Ik keek gisteren naar het huis van de buren, en merkte dat die zowaar een toilethuisje hebben.. Cool, dacht ik, zou ik ook wel willen... Even later drong tot me door dat die n paar meter van de plek staat van waar we de krabben en garnalen voor het diner de avond daarvoor hadden gevangen.. Mijn darmen kunnen ondertussen wel wat verdragen gelukkig.. Zo werd het ijs dat gisteren in m'n bier ging (Ja, ijs in bier, aangezien we geen electriciteit hebben worden blokken ijs opgehaald als 'koelkast', en ijsblokjes tegelijk - en koud waterig bier is lekkerder dan warm bier) op het pad waar iedereen met zn moddervoeten loopt losgebikt, en de kook-bestek-borden-glazen-omstandigheden zouden ook niet door de smaakpolitietest heenkomen.. - Maar het is overal op straat en in kleine tentjes ontzettend lekker. De Vietnamese keuken staat voor mij op #1.
Ik heb maar 2 keer echt last gehad, en dat was beide na bezoek aan de meest westers aandoende restaurants waar ik de afgelopen weken ben geweest - en tevens het slechtste eten heb gegeten..

Geen opmerkingen: