woensdag 21 mei 2008

En toen was er........ Truus!

Tja, we blijken nog heel wat meer huisdieren naast Beavis te hebben... De termieten tellen niet, krijgen geen naam, en moeten DOOD.
Truus, onze huntsman spider (Heteropoda spp), 16cm diameter groot, is daarentegen wel leuk, en weet ons steeds weer te verrassen met nieuwe plekken om zich te verstoppen/plots te vertonen: oa naast het lichtknopje, anywhere op de muur s'nachts, maar de beste blijft in de wc-papierhouder, zodat je (Carola in dit geval) een versierd wc-papiertje hebt! - veel leuker dan de kerst/puppy/overige motiefjes die je in Nl hebt..

NB: berichten zijn even een tijdje absoluut NIET chronologisch, want ik schrijf zo nu en dan wel dingen op, maar kom er niet toe om ze te bloggen (of ik ga liever op onze veranda zitten zonder laptop) - even een inhaalslag dus..

2 opmerkingen:

ietje zei

Sophie verlangt er nu al naar om Truus te ontmoeten!!

Sophie zei

Ja ik dacht net... dat gaat leuk worden! Kevin zal altijd eerst naar het toilet moeten... of ik neem mijn toiletpapier wel mee!