zaterdag 31 mei 2008

If only we had a ...



En weer een jongensdroom uitgekomen: ik heb eindelijk mn eigen Vespa! En wat voor een... de mooiste brommer van Bogor en omstreken: bouwjaar 1974, en met gecustomisede extra dikke bips - de vespa/wespenvorm extra accentuerend... "Is more sexy" hoor ik vaak...

Na ontzettend voor piet te staan toen de verkoper hem bij ons thuis bracht en ik mn eerste pogingen tot vesparijden deed - dat schakelen met een veel te zwaar afgestelde koppeling was een nieuw soort beweging voor me (en goed voor spierpijn in m'n onderarm de volgende dagen..) en ze keer op keer afsloeg, en de eerste "leuke ritjes" met carola achterop, waarbij motor afslaan, niet de berg opkunnen rijden en meer van dat soort grappen aan een werden geplakt, is ze weer even in de garage geweest, gefinetuned, en nu, nu doet ze het zoooooo goed - ook bergop met Carola erbij - dus nu kunnen we echt leuke ritjes in de omgeving gaan maken.....Samen boodschappen doen op de brommert doen we al wel..

Nu ik na een paar weken aan de kuren van de vespa ben gewend, is het heerlijk om een beetje te cruisen. muziekje, duim opsteken naar andere vesparijders, IK vind het mooi...
alleen nog een helm vinden die op mijn kop past en die kwalitatief iets beter is dan de plastic helm van 1 euro die ik nu gebruik..

1 opmerking:

peter zei

Het loopt dus niet zo zoals je het wilt.
Mij is altijd geleerd; "daarom zitten wij daar ook"