zondag 20 april 2008

Liga Belanda

Ik was even een week in de war - zo goed hou ik het hier ook niet bij, maar ik dacht dat vandaag de bekerfinale was. Ik kon me herinneren dat Ajax-Feyenoord ook live op tv was hier (de uitslag staat me alleen niet meer bij), en dus even in de stad een krant opgezocht en gekeken of er Nederlands voetbal op tv was. Blijkt dat op 1 van de lokale zenders (die niet op de satteliet zit, en die we dus nooit kijken) gewoon live (of iig volledige) wedstrijden uit de Eredivisie/"Liga Belanda" zijn op zondag avond!
Volgend seizoen elke week feyenoord op TV!
sweet!

Mrs B, wanneer kom je langs om ouderwets te 'genieten' van Feyenoord en bier op zondagmiddag/avond (zoals toen canal+ het nog uitzond)?


Alleen jammer dat niemand eraan heeft gedacht om de wedstrijden in volgorde van belangrijkheid uit te zenden... Om 7u begonnen we met Ajax-Heracles (gaap), gevolgd door PSV-Vitesse - gevolgd door hossende en feestende PSVers (maar ik kon niet verstaan waar het over ging;-), en dan eindelijk om 0030: Feyenoord-Roda.
Eindelijk ECHT voetbal.
Kippenvel bij "niets is mooier dan dat ene woord: FEY-E-NOORD, ..... dan FEEEY-E-NOORD"
En bedankt, TV-One, voor de verkorte nachtrust..

4 opmerkingen:

Sophie zei

Voetbal is toch overal te vinden..... Kevin vind ook wel altijd een voetbal wedstrijd op tv....

ietje zei

Ik zal je dus geen smsje meer sturen met de uitslagen, dan houden we het spannend!

Sophie zei

Hey Joost en Carola, reactie van Kevin hier. Dit is mijn eerste reactie maar het is ook de eerste keer dat voetbal ter sprake komt.
Joost een ding snap ik niet zo goed, zo veel moeite doen om Feyenoord aan het werk te zien. Dat team kan niet eens winnen van een bijna degradant zoals bijvoorbeeld... wat zal ik zeggen, Willem II...
Sorry deze reactie kon ik me echt niet laten.
Liefs Kevin.

Anoniem zei

Ik heb een kaartje te pakken voor de bekerfinale! (aanstaande zondag, 18u)

Zal ik je uit je slaap smsen, of zit je dan live mee te genieten?

Trouwens, wc-eend, dat is natuurlijk gewoon 'kakus itik'? ;-)