vrijdag 25 januari 2008

D420



Ik heb m! mijn eigen ultraportable laptop! Ik ben nu echt ZO 2006....

;-)

Maar er kan wel een beetje worden ingehaald op de blog, zeker aangezien ik thuis ook nog een wireless internet verbinding van een van de buren heb gehijacked.
sweet.

Steeds meer hoor ik van collegas dat Bogor een hele mooie plek is om te wonen, ik kan niet wachten...

Vandaag was HR overdonderd door het samenwooncontract: "this is more extensive than a marriage in the states". Dat is dus geregeld, evenals elle andere rompslomp zoals de eerste paycheck, verzekering, en dat soort dingen.

Wat nog niet geregeld is: supplies (oa dewar, hangmatten), visum, en de wereld redden..
Maar ook dat komt goed.



1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk, neefje, dit initiatief. Blijven wij in dit kikkerlandje ook beetje op de hoogte.

By the way : een laptop 'erg 2006' is wel heel erg 2006!

Wat je wat mij betreft mag toevoegen: de link naar Feyenoord, indonesisch voetbal, Willem II

heel veel suc6 met alles