maandag 28 januari 2008

I’ve Packed my bags, I’m ready to go

Dat stond ik te zingen onder de douche vanmorgen, en daar luisterde ik meteen daarna naar op de cd die ik van Carola kreeg voordat ik wegging – wat trouwens een hele mooie verzamel cd is voor iemand die zegt niets van muziek te weten ;-).

Nog even een laatste foto mijn NY-appartement gemaakt, een stuk koude pizza van gisteren gegeten, en weg met Miles. In de taxi lekker zitten kletsen met de chauffeur: “I ain’t shakin’ yo’ hand if yo’ workin’ wit that avian flu, man! – d’ya know that stuff’s dangerous?”
:-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

will auch nach Indonesia...

Unknown zei

"Leaving on a jetplane" was voor ons in de zeventiger jaren altijd het liedje als Wim naar de Caribbean Islands ging.....
KL 204 van Peter Koelewijn is ook zo'n leuke hiervoor.....