donderdag 24 januari 2008

Laatste keer file naar Utrecht

Dat bloggen is eigenlijk best leuk. In het begin twijfel je of de mensen daar wel op zitten te wachten, maar aan alle leuke reacties te merken, valt het goed in de smaak. Je moet eerst wat overwinnen.

Vandaag voor de laatste keer naar Utrecht gereden, waar er nog wat dingen gedaan moesten worden in het huis van Joost. Zijn moeder was er al, met een hele fijne hulp. Zij hadden al flink schoongemaakt en de laatste spullen in de auto geladen. Ik had daar nog een lading dozen staan en slaapzak en matras, waar we heel gezellig op hebben gelegen, na het afscheidsfeestje van afgelopen vrijdag. Ik ben namelijk niet zo goed in de BOB zijn... :)

Joost had nog een gietijzeren kachel staan die we eerder met geen mogelijkheid konden verslepen. Deze is vandaag gelukkig opgehaald, door twee sterke mannen. Wat moet je toch zonder ze?

Zonder erg sentimenteel te worden deed het toch best een beetje pijn om dat leuke, kleine straatje uit te rijden weer terug naar Amsterdam, waar zijn kat (Beavis!!) zich inmiddels heerlijk heeft genesteld op alles waar veel haar aan blijft hangen. Ik ben er inmiddels ook achter dat roze niet helemaal de kleur is voor Beavis. De nieuwe roze kattenbak, wordt dan ook maar in een enkel geval gebruikt.

Voor mij zijn nu ook de laatste weken in Amsterdam aangebroken. Aanstaande maandag heb ik mijn laatste dienst in het ziekenhuis en kan me daarna volledig storten op het inpakken van dozen en weggeven van mijn spullen. We hebben besloten geen meubels mee te nemen naar warm en vochtig Indonesie. Dus komen we daar aan met alleen wat kleding, boeken en een paar dingen waar we aan gehecht zijn. (waaronder Beavis) Wel zo makkelijk...

Geen opmerkingen: