vrijdag 25 januari 2008

From the American People... (2e werkdag..)


Vergaderingen, meetings, presentaties.. Op zich niet al te spannend, maar ik snap steeds beter hoe deze organisatie werkt, en het voelt goed. De vele mooie verhalen van iedereen over reizen, projecten, en werken in het veld zorgen ervoor dat ik er echt heel erg veel zin in heb. Ook nog enige dingen met HR geregeld - het gaat lukken.. George Schaller ontmoet, en ongeveer iedereen verbaasd dat ik hem niet herkende - wist ik veel, ik kende zijn naam, en dat vond ik al goed genoeg (ik moest wel geintroduceerd worden om achter die naam te komen). Maar ook wat meer duidelijkheid gekregen over de mogelijkheden naast het vogeltjes vangen - en die zijn all over the place.. Ik vind het helemaal te gek.

S'avonds met Billy, de chef van de field veterinarians, en zijn vrouw uit eten geweest na een goed glas wijn bij hun thuis in een dorp net buiten NY, heerlijke chowder en cajun paella gegeten - en ja, soms is het best fijn om weer vis te eten..
Mooie gesprekken over het werk, andere projecten die ik kan gaan doen, wat Carola daar gaat doen (echt heel geinteresseerd, 'onamerikaans'), het verschepen van beelden/souvenirs van plaatsen waar je hebt gewerkt en vanalles en nog wat inc USA(ID) en politiek - we kunnen het wel met elkaar vinden op die punten. Helaas ruw verstoord door de Noo Yawkse chauffeur die het 2 minuten buiten wachten wel mooi vond, en al schreeuwend het restaurant in kwam: "I godda go ta City Island, anyone waitin' fowa cab?"

Geen opmerkingen: