maandag 28 januari 2008

Korean Air

Super aardige stewardess bij inchecken die me vertelde dat ik geen overgewicht hoefde te betalen (tas was 32 kg) als ik een deel van de spullen in een Korean Air doos zou doen. Sweet. Misschien helpt de jungle kleding met WCS logos toch wel een beetje…

Verder denk ik dat ik vanaf nu alleen nog maar met Korean Air ga vliegen – lekker eten, volledige cd’s te beluisteren: oa Bob Dylan, Radiohead, The Flaming Lips, Daft Punk, Air, the Streets, the Strokes, EN: the Heavy Blinkers (!) – en alleen al om die laatste band wil ik bij deze Korean Air als de beste luchtvaartmaatschappij *ever* nomineren. En dan hebben we het nog niet eens over de aardige groundstaff, de "sympathieke" stewardessen, en de mooie selectie aan films.
mijn keus:
Rescue dawn – Vietnam oorlog, overleven in de jungle (vond ik wel gepast) en Christian Bale die weer eens heel mager kan worden.
Into the wild – van Sean Penn.. Supermooi. En ook weer gepast. Een film om lekker over dingen na te denken, zeker aangezien ik er wel een aantal raakvlakken in zag.

Platoon - 'Nam.. - die moest wel, jammer dat ze Apocalypse Now niet hadden..
The darwin awards - mwoeah..
Across the Universe – sort van Beatles musical. Alleen om de muziek al mooi – hoe vaak heb ik gedacht “nee, DIT is mijn favoriete nummer ooit”?
En net zoals toen ik bij de strawberry fields memorial zat, denk ik nu ook meteen aan “yesterday” wat sinds kort een extra zware betekenis heeft voor mij en mijn Beatles-liefhebbende familie.

Geen opmerkingen: