woensdag 20 februari 2008

Sunset @ Bloemendaal


Het afscheidsfeest van het werk is geweest, voor zover ik me kan herinneren ;) Het huis is gepasseerd bij de notaris, wat een dom woord eigenlijk. Bent u al gepasseerd? Noem het beroepsdeformatie.. Dus kan ik de conclusie trekken dat ik echt geen baan en echt geen huis meer heb in Nederland. Raar.. Daartegenover staat natuurlijk het vooruitzicht naar de retro zitkuil en dito badkamer. Altijd al geweten dat groen mijn kleur zou worden in 2008.

Normaal heb ik graag de touwtjes in handen en vond het dan ook heel goed van mezelf dat ik Joost gewoon maar een huis heb laten uitzoeken. Ja.. wat kan je vanaf hier doen?? Nee schat.. toch maar dat huis met die glimmend marmeren vloer en 2 woonkamers?? Wat een wereld..

Ben erg content met de keuze. Alleen al voor de tuin. (we kijken even niet naar het dak) Eind volgende week gaan de dozen op de boot en hopelijk komen ze half april aan bij "The Mansion".

Foto is overigens genomen tijdens een wandeling in de duinen van Bloemendaal gisteren. Toch best mooi, die Nederlandse kust, zelfs als het vriest. Dit soort momenten zal ik best gaan missen en dat had ik nooit verwacht. Toch weer wat geleerd..

6 opmerkingen:

Sophie zei

Werk- en dakloos? ach dakloos niet helemaal maar toch een beetje. Toch knap dat je het makelaarswerk aan mijn broer hebt overgelaten.... wel spannend allemaal hoor zus! en ik zeg het nog eens, die zitkuil rules gewoon! Probeer daar na een avondje stappen maar eens uit te komen... zit daar ook een bar in?
xxx

Carola zei

Haha..na een avond stappen met appelsap doe ik zelfs nog een heel gecoordineerd dansje in die kuil!

Anoniem zei

Hallo lieverds,

Eindelijk eens de tijd genomen om op jullie blog te kijken. Wow t ziet er allemaal echt helemaal te gek uit. Heb m trouwens meteen aan mijn favorieten toegevoegd!!
Wat een huis he!!! Co neem je 6 maart de andere foto's ook mee??

Dikke kus

Anoniem zei

Ohh hi hi ik moet nog even oefenen. Geen zin om me aan te melden als blogger want ik kan mijn paswoorden echt niet meer onthouden. Maar goed, dan is het wel handig om je naam onder een stukje tekst te zetten. Hi hi

Kus MAESKE!!!!!

Carola zei

Hoi Maessie,
Je hoeft geen gebruikersnaam te hebben, maar kan gewoon met een naam ondertekenen. Hoe dan ook, leuk berichtje.. Neem de foto's al mee op t weekend!!!
Kus, Crool

Joost zei

mooie foto.. Zo heb ik ook al de hele tijd een van de fotos van mijn "dit is de laatste keer dat ik met sneeuw in Rhijnouwen ben" fietstochtje als desktop..

hey Maeske! Leuk van je te horen!

en soph: een bar kunnen we er altijd inmaken - gaat iig niet moeilijk worden om de beste bar van Bogor te worden...

XJ