maandag 25 februari 2008

Bladdy Ghell...

Vietnam is leuk, en heeft leuke dingen, zoals: mensen met van die punthoedjes en zo'n juk op de schouder, gek verkeersgedrag, lekker eten, leuke omgangsvormen zoals veel business kaartjes uitdelen, dingen geven en aannemen met 2 handen (wat best onhandig is als je met je portmonnaie in je handen staat), thee drinken als ceremonie/welkom gebaar, nepdollars verbranden voor goede karma, en fitness sessies op straat...
Maar soms is het ook zo f*&@ing annoying... Ik had een week geleden al al vogelvangend in mn hutje moeten zitten, en steeds worden dingen uitgesteld, en vandaag bijna weer een week uitgesteld omdat we misschien wel 12 officiele brieven hebben, maar niet een brief waar specifiek in staat dat we vloeibare stikstof en virusmedium zouden kopen (voor de virusnerds onder ons: virustransportmedium=PBS volgens het landelijk veterinairlab hier, maar dat is nu veranderd...) ... Maar het lijkt alsnog te zijn geregeld (hoop ik). Lang verhaal kort: ik ben vandaag voor het eerst tijdens alle onderhandelingen bijna echt boos geworden omdat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd...

"Bladdy Ghell", zoals mijn Russische collega het meerdere malen verwoordde vandaag... (en ik gebruik het zelf nu ook vaak in gedachte..)

1 opmerking:

ietje zei

Learning all the time...
's Lands wijs 's lands eer, ja, daar zul je aan moeten wennen, maar dat gaat je zeker lukken.
We genieten van jullie blog.
Wat een ervaring!
liefs van allebei