woensdag 13 februari 2008

Zoek de verschillen pt1...













Afgelopen weekend verhuisd naar Krimpen aan den IJssel voor de tijd dat ik nog in Nederland zit. Gelukkig waren we binnen twee uur klaar. Mijn achternichtje gaat namelijk op zichzelf wonen en kon wel wat spullen gebruiken. lees: bijna mijn hele inboedel. Die hadden ze een paar dagen eerder al opgehaald. Zodoende dat ik alleen nog een matras en wat kleding had. Mijn laatste avond in Amsterdam zat ik dus op het matras in de woonkamer met een FEBO frietje onder mijn neus. Ohw ja.. had nog 1 kaarsje over.. errug gezellig.

Nu dus in het ouderlijk huis op de "zolder". Het bevalt me prima en poes ook. Eigen tv en internet, zelfs een senseo. Het enige verschil is, dat het eten 's avonds klaar staat :) Misschien ook wel dat het hier erg stil kan zijn en alles wat je hoort, vogels zijn. Kan ik alvast een beetje wennen..

Veel leuke dingen gepland de komende weken. Weekendjes weg met vriendinnen en dagjes naar de sauna. Ook een van de dingen die ik altijd had willen doen, gaat gebeuren. Begin maart, ga ik samen met een vriendin uit Amsterdam een dagje decadent doen. (onder het motto..geld moet rollen..) Veel vrouwendingen doen overdag en 's avond hebben we een tafel reserveerd in restaurant La Rive, van het Amstel Hotel. Dat heb ik nou altijd al een keer willen doen. Compleet met limo's, papparazi en hoeden. Youp van 't Hek sprak daar namelijk zo leuk over.

3 opmerkingen:

Joost zei

foto links: landscape.
foto rechts: portrait.

Joost zei

en ik hier maar een beetje op een houtje bijten terwijl mevrouw lekker luxe aan het doen is....
;-)
xj

Unknown zei

Hi Croola, leuk om dit alles te lezen van jullie. Je zit dus in de buurt van rotjeknor. Geniet er nog even van, straks zijn er hele andere dingen om van te genieten...in ieder geval ook regen dus das best vertrouwd.
doejdoei,
Dees