maandag 18 februari 2008

Timothy John's pt 2

Had ik in NY nog m'n trouwe secretaresse die een kapper voor me zocht, zodat ik in het NYcitymetromilieu zou passen, het voorbereiden op een tour of duty in de jungle van 'Nam is waarschijnlijk niet een van timothyjohn's (of de secretaresse's, come to think of it) beste punten.. Dus maar weer op de oude vertrouwde DIY methode aan de slag gegaan op de hotelkamer.. In NL had ik alleen altijd wel een spiegel om het knippen te begeleiden, maar zelfs dat blijkt niet nodig! ff checken dmv een fototje van jezelf maken - klaar (waarom betalen mensen hier in godsnaam voor?). Ik kan morgen 'goed'gekapt bij de minister van animal health verschijnen, en daarna door naar de bush.

4 opmerkingen:

Carola zei

zo makkelijk?? Hmm.. ff kijken of ik dat ook kan.. ;)

Joost zei

euh, nee.

bij jungleboy is het makkelijk.
Neem Tarzan en Jane als voorbeeld (en dan ben jij de verzorgde Jane, en ik de verwilderde tarzan).
:-)

Joost zei

"verwilderde", maar dan wel met ipod, telefoon, en andere luxe artikelen

Anoniem zei

Hey Tarzan Boy!

Ik zie dat je ook maar alvast een foto hebt gemaakt voor de dvd-hoes van Bogor (K)nights...

Timothy John zal trots op je zijn! :-D

MrsB